söndag 3 februari 2013

Vårstädning av hundarna

Yes! idag är det vårstädning av hundarna, klor ska klippas, öron ska tvättas, tänder ska borstas och självklart (det värsta av allt) så ska dem duschas :) 
Ja dem hatar mig lika mycket varje gång, men det behövs göras, dock så är jag RIKTIGT stolt över Icy idag .. Vi klippte klorna på henne förut utan vidare problem, hon brukar alltid streta och morra åt mig när jag klipper, men idag va det endast några gnyanden och LITE morrande ... Fy va glad jag blev, men det betyder ju bara att hon ÄNTLIGEN fattat att jag inte gör det för att skada henne och att jag är försiktig med henne<3 Mitt lilla hjärta, Bam Bam är det inga problem att klippa klorna på, det är värre med att tvätta öronen, det är det värsta han vet(!)

Men men, nu är det bara dusch kvar som behövs göras men det skjuter vi upp en liten stund till, jag har ju faktist jobbat hela förmiddagen också, så jag är ju inte direkt JÄTTE pigg :)


Mina två prinsar 


Icy psykas lite med hennes favoritgodis, rätt under näsan ;)


Bam Bam fick busa av sig lite innan hans öron skulle bli tvättade ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar