onsdag 20 februari 2013

Burlekar med Icy

Har testat lite burlekar idag med Icy, hon är inte direkt överförtjust i bur överhuvudtaget, dock anser jag att det är bra träning då vi skall skaffa bur till vår bil inom snar framtid(ja jag vet, ajjaa mig som inte har det redan). Det fungerade dock ganska bra att träna med Icy, märkte av att det inte direkt var världens favorit träning men hon gjorde det helt fantastiskt bra.
Icy jämfört med Bam Bam tar väldigt sällan egna initiativ till att göra någonting, men vi får se om hon gör det snart. Nu är inte den buren jag har hemma helt optimal för hennes storlek då den är precis lika hög som henne själv. Skulle väl förmodligen ha haft en aningen större, men jag vet att hon utan problem får plats i den om hon bara vågar ta steget :)
Ska försöka ordna upp en film så ni får se hur hon beter sig när vi tränar burlekar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar