söndag 17 februari 2013

Tröttast i stan

Efter vi tränade lite burlekar här hemma så åkte jag och Bam Bam till hundgården för att möta upp Jennifer med Haley och Sofia med Donnie :) Vi fick även lite besök utav Bam Bams favorit tjej Tequila(världens sötaste lilla amstafftjej) Tanken bakom hundgårdsbesöket idag var att Haley skulle få träna lite på att umgås med andra hundar, då hon tydligen hade gruffat lite mot en hund lite tidigare. Efter en stunds arbetande från Sofia och Jennifers sida så gick Donnie och Haley jätte bra ihop, det va dock på gränsen hela tiden till att spela över så jag kände att det var lika bra att hålla Bam Bam kopplad, då han har en förmåga att göra många förbannade med sitt frenetiska hoppande. Var lika bra att vi avslutade allting positivt i hundgården och Jennifer, Kenneth och Haley begav sig därifrån, då passade jag på att släppa Bam Bam med Donnie en sväng, dock hade Bam Bam massor med energi och Donnie knappt någon kvar efter allt busande med Haley, så det blev bara en kort sväng!

Efter att jag varit i hundgården så slog verkligheten mig rätt i ansiktet, ryggen började göra ont och huvudet började dundra. Kurerade mig i soffan med en massa godis och med mina super varma hundar under täcket(då jag konstigt nog fick någon typ av frossa) Nu har jag faktist ganska nyligen vaknat då jag kände att värken inte försvann så jag har vilat i ca 3 timmar, nu när jag vaknade kände jag mig fortfarande sliten och på väldigt dåligt humör... Ja man kan inte vara på topp jämt! Älskligen har fixat lite mer gotta och även 3 filmer så det blir mys hela kvällen.


Ser så fram emot i morgon!
(
Vad som händer då får ni självklart läsa i morgon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar