måndag 18 februari 2013

Inte direkt enligt planeringen.

Det spännande som skulle hänt idag var att en hund som heter Alice som jag är kontaktperson för i våran föreningen ev skulle blivit omplacerad/åkt iväg på prov. Allting känns så himla bra med den ev blivande ägaren så det är inte klokt. Dock så gick en fjäder på hennes bil i morses så hon kunde inte ta sig hit. Men vi har bokat om tid så förhoppningsvis blir det till helgen i stället.

Nu till det som är ÄNNU värre nyheter .. Icy är sjuk .. Ingen aning om vad det är som är fel med henne, men något är det. Sitter just nu och väntar på att klockan kan bli halv så jag kan börja göra i ordning allt för att åka med henne till veterinären. Fy va stressad jag är.
Vaknade efter min lilla powernap utav att hon pep i sängen och så lyfter jag på täcket (som hon låg under) och hon ligger i vad som ser ut som en stor pöl med kiss, men kiss vad det inte i alla fall(inte som det luktade i alla fall) ... Så ska möta upp Tobias efter jobbet och slänga ur Bam Bam och sedan far jag och Icy iväg till veterinären .. Usch, håll tummarna nu för att det inte är något allvarligt ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar