tisdag 12 februari 2013

Följsamhet/ingångar

Har försökt att träna lite ingångar och följsamhet idag under promenaderna med Bam Bam, har ju åkt på en sträckning i ryggen här idag så är inte så pigg och kry, men lite hann vi allt med. Han blir duktigare och duktigare för varje dag och det är så roligt att se att han tycker det är så himla kul.
Han har nu även att lärt sig att backa samtidigt som jag går baklänges och även att följa med när jag byter riktning. Under hela träningspasset så har han ett grymt steg och en förbannad fokus på mig!
Min lilla kille, jag ska försöka ordna fram en ny film på vad vi har åstadkommit nu det senaste i helgen tänkte jag. Har inte haft möjlighet till att filma så mycket av våra pass det senaste då jag måste ha min sambo redo bakom kameran. Så för nu så får ni nöja er med en film i från 19 Januari när vi tränade lite i vardagsrummet.



Förlåt för kvalitén, men vi filmar med våra mobiler och sedan har vi inte världens bästa ljus i vårat vardagsrum heller för den delen ;) Njoy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar