onsdag 20 februari 2013

Februari är inte min månad

Ja, det känns som om allting dras till mig just denna månaden, började med att min fot pajja, sedan ryggskott, sedan självklart förkylning och feber på det och givetvis så fick jag munsår igår och mens idag .. Ja vad ska man säga, lite synd om mig själv tycker jag nog ...
Men trots detta så har jag idag försökt att plocka undan här hemma och städa lite. Fick till och med dammat i sovrummet.
Trots att jag egentligen hade tänkt mig att mina små yrväder bara skulle få promenader idag så tog jag faktist med dom båda två när jag skulle köra mamma till jobbet idag och släppte dom en sväng i hundgården i stan, herre jösses va halt det var där inne, hade nog lika gärna kunnat varit ute och gått på en frusen sjö! Hittade dock en bit i hundgården som var hyfsat bra och inte för hal. Kul hade dom, men tro inte att dem höll sig till den delen av hundgården som var bra och lätt att gå på, nej nej nejdå, mycket bättre att göra tjurrusningar direkt ner från berget och ner på isen, inga brutna ben idag i alla fall..





Lite busbilder från gården idag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar