torsdag 14 februari 2013

Stress och åter stress



Idag har det varit en riktigt stressig dag, jag har suttit i timmar i telefonen för att hitta hem och diskutera saker kring våran förening. Har ju haft ett litet break här i från omplacerandet i ett par veckor då jag jobbat övertid på mitt andra jobb. Jag känner nu när man är tillbaka igen att man inte direkt kan bli "ur gängorna" utan att man blir i princip kastad rätt in i farten igen.
Har inte hunnit fått gjort något annat vettigt idag faktist, varit ute på långpromenader med mina små hjärtan för att få sträcka på kroppen och slippa huvudvärk efter allt telefontjatande.
Kan väl inte påstå att det varit något vidare alla hjärtans dag mys här hemma. Förutom att jag och min kärlek + våra små, kröp ner i soffan med godis och cola och kollade på Once upon a time.
Men nu är snart dagen till ända och jag skall strax få gå och lägga mig, hoppas på att jag får sova något i natt nu bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar