onsdag 13 februari 2013

Behöver en förändring

Behöver börja träna, sluta upp med rökandet, äta bättre och framför allt .. SOVA BÄTTRE!
Nu det senaste har jag inte sovit många timmar per natt, men ändå varit uppe dagen efter kl 06.00.
Man känner att det tar ut sin rätt på kroppen och att man blir sjuk och orkar knappt med någonting. Jag har alltid varit ganska kass på att prioritera min tid. Dock går ALL min tid till att träna och dona med mina hundar nu. Jag måste försöka schemalägga mina dagar så att man kan få lite struktur, för detta kommer inte hålla i längden. Nu har jag ju knäckt ryggen också(snacka om otränad).
Men jag ska försöka, jag ska ge mig fan på att det ska gå, jag får helt enkelt börja skriva upp vad som är viktigast att det blir gjort under nästkommande dag och försöka sätta mindre viktigare saker åt sidan helt enkelt.

Yes! Wish me luck 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar