lördag 1 december 2012

Älskade bil!

Om folk hade sett mig 06.45 i morse när jag skulle ta bilen till jobbet så hade dom garvat ihjäl sig! Låste upp bilen( inget konstigt med det) öppnar bakdörren och slänger in väskan och ska sedan starta bilen för att få upp lite värme... Får inte upp förarsidans dörr.. Går till passagerarsidan och får upp. Sätter in nyckeln och sätter på full värme. Börjar skrapa rutorna.. Sedan inser jag att jag ändå inte får upp förarsidans dörr! Jag får därför klättra över från passagerarsidan till förarsidan. Slår i huvudet i rutan och till sist sitter jag i alla fall, klart ... Kör till jobbet lugnt och fint och när jag parkerat så får jag fortfarande inte upp dörren, använder en del våld och till sist går det. Då va det ju bara till att låsa bilen eller? Nej just de, då frös förarsidans lås igen... Fast denna gången var det i upplåst läge... Trilskades som fan i 5 minuter och sedan gick det .... *suck* bra start på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar