lördag 8 december 2012

Barnträning!

Idag fyller ju min mamma år, så vi hade ett litet kalas för henne vid 18 idag, min morbror kom dit med sina barn också, så vi passade på att plocka med Bam Bam bort till Kalaset(det går inte att ta med Icy då hon blir panikslagen när barn rör sig för fort) min kära lilla kusin Albin på 2 år är totalt sjövild! Och jag kan bara säga att jag är så otroligt stolt över min lilla kille som skötte sig exemplariskt idag!
Han brydde sig inte om att barnen sprang omkring, eller att dem skrek och hoppade runt om honom. Han var så stilla och lugn och kärleksfull så jag vet inte vad!
Dock så blev det till sist för mycket för mitt lilla hjärta och även Sarah tyckte det var jobbigt så vi gick hem efter drygt en och halv timme. Lyckad träningsdag för Bam Bam och ja, jag är så otroligt stolt och lycklig för hur bra han skötte sig. Behövde bara korrigera honom en gång då han försökte pussa ihjäl lilla Albin :)
Men nu är det dags för att kolla på lite film och sedan dags att sova :) God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar