måndag 3 december 2012

Det börjar ta sig!

Jag och Bam Bam tog en liten träningspromenad tillsammans med Mimmi och Barock idag :) Det gick verkligen helt utmärkt bra, dock så drar ju Bam Bam något så otroligt mycket (i kortare stunder) så jag har fått sjukt ont i armen efter alla dessa träningspromenader som varit det senaste.
Men jag tyckte att båda hundarna skötte sig exemplariskt och dem kunde gå när varandra utan att det hände något eller att dem försökte leka, så himla kul att se.
Tror att Bam Bam kommer rulla fram inom en period här, han är ju så duktig varje dag så han får ju så himla mycket godis hela tiden :)
Vi träffade även Gitte med Vivaldi och Ravel och dem hakade på en stund dem också, även det gick hur bra som helst, Bam Bam skötte sig även där och försökte inte direkt hoppa och skutta mot dem som han brukar göra! Det är skönt när all träning som vi håller på med börjar ge ordentliga resultat :)



Bam Bam & Fina Barock !


När jag kom hem så blev jag överraskad med ett paket och ett kuvert i mitt namn :)

Det första var överlåtelseavtalet på Athlas(Så nu kan Emma skriva över honom på sig själv, äntligen)
Sedan var det ett paket från Eget bevåg :)




Nu har jag boken ut och lek med din hund som ingår i min litteraturlista inför min utbildning

(Signerad också :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar