onsdag 5 december 2012

Jag ser det snöar!

Det är helt otroligt hur mycket snö det har kommit! Man kan ju knappt gå ute, och plogbilarna är ju inte direkt snabba, så man får vara glad om man klarar av att hålla sig på vägen.
Hundarna tycker det är kul i alla fall, speciellt Icy, hon fungerar ju knappt att gå med utomhus, drar som en jäkla tok :)
Ska vara glad att jag kom ihåg vart jag ställde bilen i går, med tanke på att varenda bil på parkeringen såg ut som en snöhög.
Har väl alltid klagat på att vi fått för dålig med snö under årens gång .. Men nu vet jag inte om jag tycker det är för mycket. Men jag är väl en typisk svensk "allt ska vara lagom".
Ska väl dock var glad för att jag var smart förra året och köpte världens största snowboots. Fryser om hela kroppen, men fötterna svettas jag om.

Hörde även på P3 förut att det tydligen ska komma ännu mer snö under natten och att snön redan orsakat en hel del trafikolyckor. Ja vi får väl se vad som sker, inom en vecka kanske vi inte ens kommer utanför dörren med tanke på snön..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar