söndag 2 december 2012

Första advent

Va riktigt kallt i morse när jag åkte till jobbet vill jag lova -12, men jag överlevde med stolsvärmen på :)
Väl på jobbet har jag julstökat som en tok, bytt gardiner, dukar och satt upp lite tomtar mm :) bjöd även min brukare på lussekatter till fikat :) Det kanske är lite mysigt med jul ändå, äsch jag vet inte, är inte så mycket för kylan och all den stressen som blir vid juletider. Är lite sen med presentshoppingen också. Haha jäkla julstress!
God morgon på er :)

2 kommentarer:

  1. Jag har inte firat jul eller pyntat på lite över 10 år :)
    Det enda jag uppskattar är julskinkan på hårdbröd så det brukar jag fixa och så sitter jag helst ensam och myser med hundarna, som är de enda som får paket av mig bara för att jag tycker det är så roligt att se dom öppna dom :D

    Kylan är ngt som man inte kan göra ngt åt, så det är bara att gilla läget och klä på sig...

    SvaraRadera
  2. Haha, nej jag pyntade inte direkt så där jätte mycket förra året, dock när jag bodde hemma så pyntades det ofta.
    Haha ja detta året blir det nog bara hundarna som får paket också då pengarna inte direkt flyter in :) *skratt*

    Ja man får ju försöka klä på sig lite bättre, jag har fått tagit fram mina snöskor, riktigt tjocka stora djävlar :)

    SvaraRadera