fredag 30 november 2012

Ett år!

Vi tog precis våran lilla kvällsrunda med hundarna innan det nu är dags att sova, då slog det mig när jag såg henne traska runt där i vintertäcket och strosa.. Den 22 December har hon varit hos mig i ett år :) 

Icy kom in i mitt liv precis när jag behövde henne som mest! hon hjälpte mig att bearbeta min gamla hund Baloos bortgång, hon fick mig att prioritera andra saker i mitt liv. Jag har ett speciellt band till henne som inte går att förklara i ord. Jag älskar henne något så otroligt mycket och vet inte vart jag hade varit utan henne.
Det är så kul att se alla framsteg hon gjort sedan hon kom hit och hur långt vi har kommit trots mycket
motgångar. Ett år har snart gått, och jag vet att det kommer bli många fler



(Bilden är tagen uppe på Halleberg när vi var ute och hade lite skogsträning i höstas)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar