onsdag 19 december 2012

Allt ska då hända när man minst behöver det!



Ja, nu när Tobias är utan jobb och jag har en massa pengar som jag måste lägga undan
 inför min utbildning till våren ... vad händer då? Jo bilen börjar krångla och lukta som ett krutpaket .. Alltså allvarligt talat, detta händer INTE nu! Finns inte en krona att lägga ut på verkstadkostnader, så jag hoppas och BER att det är något lätt i morgon när Tobias ska iväg och felkoda den 
så att han kan laga den själv ... SUCK 
Min älskade lilla pärla! jag vill inte göra mig av med dig, men sköter du dig inte så åker du tamejfan till skroten!
Nej men helt seriöst nu, detta är fan inte sant, dock så vet jag att jag är en sådan person som gärna oroar mig för saker i förtid, så jag ska försöka sansa mig lite, gå och lägga mig och bara hoppas på att allting går som det ska i morgon ... Så kan jag svära lite på nytt i morgon ifall allting går käpprätt åt helvete. MEN har vi ännu mer tur på detta så har väl förmodligen inte ens verkstaden tid att ta in oss för felkodning så vi får vänta tills efter nyår? right ... NUuuu ska jag nog sätta mig framför tv:n slappna av och bara försöka vara lite glad :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar