söndag 31 mars 2013

Duktiga Bam Bam

Jag är så stolt över Bam idag, Milou har ju varit väldigt bossig med honom och knappt låtit Bam vara ifred när vi haft dem båda i samma rum. Bam har verkligen tyckt att lilla skiten varit jätte jobbig men inte velat säga ifrån(han är för snäll). Nu igår och IDAG sa Bam ifrån ordentligt och markerade att han inte ville bli juckad på längre och att han inte tycker det är något vidare kul. Dock så fattade inte direkt Milou att han skulle ge sig(eller så sket han i det) så han fortsatte att hålla på mot Bam, men Bam gav sig inte denna gången, inte vid något försök så gav han sig utav han fortsatte sätta Milou på plats. Är väl kanske inte jätte normalt att en hund inte säger ifrån på rätt sätt och att dennes matte ÖNSKAR att ens hund sa ifrån, men jag har önskat så länge att jan skall tuffa till sig och inte acceptera all behandling och ÄNTLIGEN! Jag är så stolt, jag sa det tidigare till min mor "känns som om mitt barn vunnit en fotbollsmatch, så stolt är jag"

Ja jag är kanske lite löjligt, men för Bam Bam var detta ett enormt steg mot rätt riktning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar