lördag 30 mars 2013

Påskafton!

Ja denna påskafton har varit riktigt trevlig :) vi startade dagen med en morgonpromenad med våra små hjärtan i vad som såg ut som fint väder när man kollade ut från fönstret men som i själva verket var stormväder.
Efter promenaden åkte jag,Tobias och Bam Bam upp till skogshöjdens hundgård för Bam skulle få busa lite med Tequila, Bam var lite på henne då hon löpte, dock inte så jätte farligt, dom fokuserade mest på Bam Bam och Icys nya kongleksak :)
Vi var i hundgården i drygt 1 1/2 timma :) solen lös men vinden höll på att ta kål på oss tvåbeningar :)
Efter hundarnas lilla lekstund så åkte vi hem till min brukare för påskmiddag med min familj, alla familjens hundar var med(förutom Icys då förstås), det va riktigt gott med god mat och tårta :) kommer nog stå mig på denna måltiden ett tag :) Nu har jag dock jobbat i 3 timmar och känner hur mitt humör börjar bli dåligt och huvudvärken börjar krypa fram! Inte helt okej vill jag lova!

Men så är det, jag får hur det än är fortsätta jobba och se glad ut och så får jag gå hem och sova i kväll :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar