torsdag 14 mars 2013

Medarbetare

Har börjat kolla upp folk som vill jobba som medarbetare i våran förening, intresset var otroligt mycket större än vad jag trodde :) vilket självklart är hur kul som helst!
Nu ska man ju dock pussla ihop alla dessa mallar som stöd för de nya så att dem vet hur de ska göra vid hembesök eller när de ska söka sponsorer! Det mesta är klart men några fler saker behöver bli klara :)
Har även fått ut en massa saker på vår donationssida och mer kommer snart rulla in, jag tror jag behövde ett litet byte bad det gällde jobb, för jag har fått en helt ny gnista nu, har mycket mer ork och vilja att göra nya saker!
Idag fortsätter jag med att få våra medarbetare satta i arbete, vår nya flyer är klar snart så dem kan börja gå ut och göra reklam för oss :) fy va skoj detta är!

God morgon! Hoppas ni får en suverän dag :) med tanke på ledighet och bra väder framöver så kommer jag ha det :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar