torsdag 14 mars 2013

Varit igång från 06.30 idag!

Ja, då har man varit igång hela dagen idag, jobbade först förmiddag, sedan begav jag mig hem för att ta ut mina rackarungar på en långpromenad i solen. EFTER det, så stack jag hem till min kära mormor som hade rensat lite bland sina kläder och skor och ville skänka som donation till vår donationssida :)
Efter det blev det lite smått träning med hundarna,ingen direkt speciell träning utan vi bara upprepade mer det som vi redan kan, har fortfarande inte fått tillbaka all min ork, borde ta tag i mig själv och lägga mig i tid samt gå upp i tid!
Ja men det är ett nytt mål jag har i alla fall, försöka börja äta rätt och sova ordentligt! Min ork måste tillbaka och det är omedelbums!

Men nu är jag som vanligt vaken för länge, så jag ska ta och lägga mig i sängen och läsa lite nu!
God natt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar