lördag 24 november 2012

Sss

Åkte iväg förut på Sss träff inne på oden taket, passade på att plocka med Bam Bam för att träna lite med en hel del distraherande ting omkring.
Kan säga att jag är något så fruktansvärt stolt över honom idag, trots bilar som väsnades och kära vänner som stampade och hoppade som tokar och väsnades, så höll han stenkoll på vad jag bad om, han hade total fokus på mig hela tiden! Åh gud jag är så himla stolt över honom!
Han skötte sig bra mot alla människor som kom och hälsade på honom, han hoppade ett par gånger och pussades en hel del. Men till det största så höll han sig på marken och hälsade fint!
Kommer komma lite bilder från träffen och även en del på Bam Bam som Magnus tog förut :)
GUD VAD JAG ÄR STOLT ÖVER MIN GRYMT DUKTIGA LILLA POJK!

För övrigt så var inte dem med chihuahuorna inte hemma så jag får lämna en lapp om möte för att komma överens om något arbete och hur vi skall lägga upp allt i morgon i stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar