söndag 25 november 2012

Söndag

Idag har man varit väldigt aktiv känner jag, jag var uppe vid 06.45 och drog igång med tvätten, disken och att plocka i ordning  här hemma, min älskade man låg och sov fram till kl 11.00, när han vaknade så hade hundarna varit ute på promenad, tvätten var klar och allting var i ordning plockat (och kaffet var klart) haha! duktig hemmafru :)

Drog iväg förut för att försöka träna Bam Bam på att lyssna när han är i närheten utav tikar! Idag blev lilla omplaceringshunden Hilda försökskanin, han var väldigt intresserad utav henne och struntade i mig, fast jag försökte träna inkallning, så va det mycket roligare att springa och busa med Hilda! Hilda däremot var väldigt duktig och kom vid minsta vissling!
Ja men så är det, han fungerar kring precis allt FÖRUTOM tikar! haha, han är lite svag för tjejerna min lilla pojke. Hade t.o.m med mig falukorv idag som träningsgodis men inte ens det funkar omkring kvinnodjuren!
Nu har Bam Bam fått sig en dusch och luktar gott igen! Det behövdes med tanke på hur han såg ut när vi gick från hundgården! haha.

Nu blir det snabb kaffe och lite fix! skall iväg med mamma och min brukare på föreställning i Vara!
Hörs senare!

Bilder från idag:

 Bam Bam & Hilda!
Fina Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar