måndag 26 november 2012

Blandat

Ja denna dagen har väl varit allt annat än aktiv, dock har jag fått lite suspekta samtal idag, antar att det går hand i hand med allt skit som sprids kring föreningen. Ingenting jag lägger vidare värde i. Dock var det inte bara det samtalet som var suspekt idag, fick ett annat samtal ang en omplacering jag har som gjorde mig lite kluven, men har nu fått bekräftat att trots att samtalet lät förbannat underligt så stämde det.
Det är kanske någonting folk borde lägga vikt på, att ta reda på fakta?



Hundarna har varit riktigt sura på vädret idag, dem har varit uttråkade inomhus, men så fort man tagit ut dem i det otroligt "vackra" vädret så har dem blivit sura på det i stället. Bam Bam har gjort ett försök med att demolera våran filt som ligger i soffan, som tur var kom jag på honom och hann ta bort den i tid ;)

Sedan har man suttit och skrivit på en massa brev idag och fixat i ordning med postpaket, ja det är en hel del hundsaker som skall postas i morgon som folk vunnit i donationerna, det är ett par kg alltså.
Skönt att ha det gjort dock, hatar att skjuta fram saker hela tiden, hade helst velat att allt gick snabbt och lätt, men det är ju önsketänkande haha!

Vill ni donera överblivna hundprylar så som tex koppel,halsband, böcker osv så gå in på denna länken och kontakta något utav oss i styrelsen. Second chance Donationer

Men nu är det lite mys framför tvn tillsammans med mina älsklingar som gäller, sedan blir det sängen i tid idag då man kör förmiddagsjobb i morgon också. Jag känner verkligen att jag behöver vara ledig snart. Men jag får hålla mig två dagar till, för sedan är jag ledig tors,fred. Ska bli riktigt skönt vill jag lova. Dock så är jag aldrig helt ledig, man har ju föreningsjobb att göra, eller träna hundar eller en massa annan bröte, men det är mitt liv och mitt val och jag trivs förbannat bra med det :) God natt med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar