tisdag 27 november 2012

När inget går som man tänkt

Jag kan inte beskriva i ord vilken dag detta har varit. Jag har varit något så kopiöst trött, seg och haft konstant huvudvärk, och på detta så skulle man ta tag i sig själv och åka iväg och storhandla med mamma.
När mamma satte sig i bilen så hade hon förbannat ont i bröstet och mådde dåligt. Vi åkte i vilket fall som helst iväg och handlade. På vägen hem så började mamma gråta och klaga på att hon inte kunde andas. Det resulterade i att jag och mamma fick åka upp till akuten(Mamma skulle höra av sig till mig så fort läkarna sagt vad dem tror att det är, så håller tummarna hårt här hemma). När jag lämnar av henne så går jag in snabbt och kollar på Facebook via mobilen. Då ser jag att en bekant har avlidit ... Det är fortfarande lite svårt att begripa, han var en fin och bra människa och jag tänker otroligt mycket på hans familj. Vila i frid Andreas.

På allt detta så kommer jag hem och försöker slappna av och kolla lite på tv, jag märker att Bam Bam beter sig lite konstigt och ser ledsen ut hela tiden. Jag kände över honom lite lätt och jag tror att han kan ha åkt på en förkylning, tänkte försöka ta tempen på honom här strax. Dock så vet jag inte riktigt hur det kommer gå. Han är inte så förtjust i såna saker.
Hoppas i vilket fall som helst inte att det är feber eller någonting annat som spökar med min lilla pojke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar