tisdag 9 april 2013

Vilodag

Idag har det inte blivit allt för många knop gjorda här hemma, jag har känt mig bakfull och snurrig(och nej jag har inte druckit) Jag har varit allmänt seg och "efter" så antar att jag är på väg att åka på antingen en ordentlig förkylning eller att feber kommer komma smygandes snart.
Mina små monster har aktiverats sig en liten sväng ute i hundgården nere i centrum idag, dock ingen vidare lång stund då Icy har börjat halta igen, måste verkligen ta och komma igång med hennes drag nu så hon kan få bygga upp musklerna kring leden i stället, dock är det så svårt att inte låta henne åka till hundgården och jaga bollen, då det är det roligaste hon vet :( Men men, vi håller på och lägger upp nya övningar och planeringar för hennes träning som förhoppningsvis kommer styra av hennes längtan till bollen.

I övrigt så har dagen mest gått ut på att sitta vid datorn, ligga i soffan med en kopp te och en bok .. Ja det har varit en allmän slapp dag i dag!
I morgon och fram över däremot kommer det inte bli så mycket slappande över huvud taget! Har en hel del som är inskrivet och planerat i vår träningsdagbok, en hel del moment som Bam Bam ska klara av mm mm, ja det blir inte så mycket vila framöver helt enkelt :)

Har även funderat på att börja blogga på något annat ställe, vissa rekommenderar, Wordpress, Weebly, blogg.se mm mm, men jag vet inte! Saken är den att jag vill kunna göra lite andra saker i min blogg som det inte verkar som om jag kan göra i denna. Men vi får se, jag ska be Tobias kika igenom bloggen åt mig och se om det är någon funktion som jag glömt bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar