onsdag 3 april 2013

En saknad vän

Efter jobbet idag så åkte jag hem och tog mig en liten powernap, sedan åkte jag och mamma samt våra tre små troll ner till stan och hämtade upp Caroline för en promenad nere vid kanalen, det har varit så otroligt skönt väder idag och det var inte sämre då :)
Efter promenaden åkte jag och Caroline hem till mig för lite fika och skitsnack, var riktigt skönt att umgås med Carro då det var riktigt bra längesedan vi sågs. Vi har alltid en massa att prata om och trots att vi kanske inte umgåtts på flera månader så känns det ändå som om det vore igår.

Carro stannade ett bra tag och efter att jag kört hem henne så åkte jag och mina två upp till skogshöjdens hundgård så att dem skulle få busa av sig lite då båda två hade en hel del överskottsenergi och jag hade/har bestämt mig för att det inte skulle bli någon sorts mental träning idag.

Nu är det lugnt och tyst här i lägenheten så jag ska strax sätta mig i soffan med en kopp te och börja göra i ordning min träningsdagbok samt eventuellt läsa ett par sidor i min bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar